Sara,

Victoria's Secret

Publicerad 2013-11-16 12:00:00 i H�st <3,

När jag och syrran var i New York nyåret 2011-2012 fick jag ett smeknamn eller det är väl egentligen inte ett smeknamn, mer ett rykte. Jag blev "Victoria's Secret-addicted". Jag köpte hur mycket som helst från denna fantastiska affär, när mamma och pappa var i USA 2012 bad jag även dem att köpa några BH:ar till mig och när jag var i London i somras blev det självklart ett besök i deras Victoria's Secret Flagship.
 
I april 2014 åker hela familjen till New York och jag känner att jag har tillräckligt med Victoria's Secret underkläder så tänkte minska mitt shoppingbegär där. Men! Det var innan jag såg deras nya kollektion, nämligen träningskläder. Jag har tänkt att jag ska lägga pengar på träningskläder och GUESS-väskor i USA. Självklart kommer jag köpa annat också men det hade jag tänkt att ha fokus på. Så varför inte ha träningskläder från Victoria's Secret? Jag såg denna sportbh och träningslinne och föll direkt. Vad fina de är! Kommer glänsa på gymmet med dessa saker.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela