Sara,

After Work på Lindex

Publicerad 2013-11-25 09:00:00 i Vinter <3,

I torsdags var jag och syrran på Lindex After Work. Man fick 20% på allt i butiken, lite snittar, dricka och sminktips. Maybelline var där och vi blev sminkade samt de visade vinterns enkla sminkning. Den var väldigt fin och kändes som något jag brukar göra. Kul!
 
Det var riktigt trevligt att gå omkring och titta på kläder, bli sminkad, få sminktips. Det som var ett stort minus var att kläderna inte var särskilt lockande. Jag köpte ett par vantar och ett par pyjamasbyxor. Sedan köpte jag även en krämögonskugga från Maybelline som de sminkade mig med och fick därför ett penselkit på köpet.
 
Under "vintersminkningen":
Det jag köpte:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela