Sara,

Långledighet, kom tillbaka

Publicerad 2014-01-19 21:07:00 i Vinter <3,

Sista kvällen på denna underbara långledighet. Det är väldigt skönt att vara ledig även om jobbet är kul. För utan att jobba så skulle man ju inte vara ledig ;)
 
Denna långledighet har jag haft fullt upp. Jag har tränat en del, har ju börjat med #Wargrun som är en löputmaning, det går riktigt bra faktiskt! Sedan har jag tittat en del på Gossip Girl och umgåtts med vänner. Igår var jag på John de Sohn på Telgias Salonger, han var riktigt bra även om kvällen var sådär.
 
Idag har jag varit  på lägenhetsvisning, ätit middag hos Anna och sedan gjort matlådor för kommande vecka. Jag är inte särskilt bra på matlagning, men jag hoppas på att bli bättre, men köttfärssåsen blev riktigt bra! Nu ska jag fortsätta titta på filmen på TV4: "The next three days".
 
Matlagning för en person?? Snarare för 10 haha!
 
Anna hade gjort jättegoda muffins, med vanlig rosa frosting och med blåbärsfrosting.
 
PS! Jag ska lägga upp inlägg om vår Barcelonaresa, jag har inte glömt bort jag har bara inte haft orken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela