Sara,

I did it!

Publicerad 2013-09-27 22:55:18 i H�st <3,

Äntligen helg!! 8 arbetsdagar är avklarade och nu ska jag avnjuta 2 lediga dagar som är fullspäckade med saker att göra. Vad det är för något får ni se senare.
 
Idag när jag kom hem från jobbet körde jag ett konditionspass hemma. Otroligt skönt faktiskt även om det var jobbigt just då för stunden. Hittade en bild på nätet som jag kopierade och körde passet. Efter passet tittade jag lite på hockeyn, AIK - Örebro. Skönt att bara sitta och slapptitta i väntan på att Elin skulle sluta jobbet.
 
Nu är jag nyss hemkommen efter en skön promenad med Elin, vi fick prata av oss samtidigt som vi rörde på oss. Skönt! Blev ändå en runda på 4,6 km på drygt en timme så inte helt fel!
 
Konditionspasset som jag körde idag, om ni skulle vilja testa det. Det är faktiskt jobbigare än vad man tror.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela