Sara,

Bröllopsfixaren

Publicerad 2013-10-08 12:06:28 i H�st <3,

Igår läste jag de sista sidorna ur denna bok. Den var bra, väldigt gullig och fick mig att tänka på vad som är viktigt i livet och sluta stressa över saker som förmodligen kommer ordna sig ändå.
 
Från bokus om boken:
"Maggie Ryan rår inte för det! Hon kan inte låta bli att para ihop olika personer eller matcha saker. Eftersom hon har tre snygga och smarta döttrar som fortfarande är singlar så bestämmer hon sig för att skrida till verket och försöka sammanföra dem med någon passande partner. Men hennes projekt visar sig mycket svårare än hon först trodde.

Äldsta dottern Grace har givit upp hoppet om att träffa en vettig kille efter en lång rad olyckliga kärleksförhållanden, och inriktar sig i stället på sin karriär. Mellandottern Anna tror inte att hon ska hitta någon som kan leva upp till hennes romantiska ideal. Var hitta en romantiker i vår cyniska tid? Yngsta dottern Sarah är ensamstående mor med sin lilla dotter Evie och har inte någon tid över för drömmar om vare sig kärlek eller svärmeri."
 
Påminnelse: Jag önskar mig fortfarande Economista-boken, födelsedagstips till familjen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela