Sara,

Full fart framåt!

Publicerad 2013-11-13 20:59:20 i H�st <3,

Idag blev jag inringd att jobba då det var en som var sjuk. Eller, egentligen blev jag smsad in men men. Så jobbet rullade på och jag åt en jättegod kycklingpasta med vitlök på Café Milano till lunch så nu stinker jag vitlök.


Efter jobbet var det direkt till gymmet för att hinna köra ett ryggpass innan mitt vanliga spinningpass. När jag väl kom hem vilket var typ kl 7, för vi var tvungna och handla lite också, så upptäcker jag att jag har fått post :) min Locobase Repair kräm har kommit som jag fick av en bloggare jag följer.


Underbar dag! I morgon blir det att jobba några timmar igen och sedan har en ansiktsbehandling inbokat på eftermiddagen, mer om det i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela