Sara,

2 done, 1 to go

Publicerad 2013-11-07 13:20:18 i Höst <3, H�st <3,

Det är en så underbar känsla jag har varje gång när jag har tränat. Det känns verkligen som om jag har gjort något bra, vilket jag i och för sig också har gjort! 

Jag har nu genomfört 2 av 3 pass denna vecka. Gårdagens pass var fokuset på rygg och axlar, gick över förväntan! Och det kändes riktigt kul. Sen avslutade jag med 50 min spinning, otroligt skönt och jag körde på riktigt bra.

Dagens pass bestod av mina favoritövningar, nämligen armar och mage. Gick också riktigt bra och jag känner av att träningen ger resultat eftersom jag orkar mer :) avslutade dagens pass med 5 min rodd, i roddmaskinen.

Ett upplyftande träningscitat får avsluta detta inlägg:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela