Sara,

Off to Barcelona!

Publicerad 2013-12-29 09:00:00 i Vinter <3,

I morse flög jag och syrran till Barcelona! Vi ska fira in det nya året här och det finns en hel del saker man måste ha koll på för att det nya året ska bli lyckat. Här är några:
  • För varje slag till midnatt ska man äta en vindruva.
  • Man ska ha röda underkläder på sig
I år har Barcelona satsat på sitt nyårfirande som sker vid den "magiska fontänen". Vad de verkar som skulle det vara liveuppträndanden. Hur som helst, saker jag ska ha med mig hem i alla fall är mina vanliga souvernirer, ett shotglas och en kylskåpsmagnet. Är så roligt att titta på vad man har varit sen. Har ni några typiska saker som ni alltid köper när vi är utomlands??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela