Sara,

Utflyttningsmiddag

Publicerad 2013-08-09 14:12:48 i Sommar<3,

Hej!
Igår var jag bjuden på utflyttningsmiddag hemma hos Anna. Planen är ju att hon ska flytta till sin nya lägenhet nästa helg. Så igår bjöd hon på "Anna-tårta" från Mollys och sedan persikopaj. Allt som serverades var som vanligt supergott!
 
Den fantastiska "Anna-tårtan" från Mollys:

Efter maten gick hon igenom vad som ska skänkas till Viksängen, en second hand butik där pengarna går till läkare utan gränser. Jag, mamma och pappa hade dock en första tjing på saker som vi ville ha. Jag kom hem med en sjal, ett linne, en klänning, en jacka (som inte skulle skänkas bort men som Anna ändå vill bli av med), och en film. Nu i helgen ska jag försöka mig på en rensning, ska städa upp i mitt rum och lägga ut lite kläder på tradera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela