Sara,

After Work

Publicerad 2013-08-23 11:26:31 i Sommar<3,

I lördags var jag på After Work med jobbet. Detta gör vi typ en gång om året cirkus och denna gång blev det friidtrottstittande hos Sam, middag på Ceasars och Johan Boding-uppträdande. Det var riktigt kul och det blev en lyckad kväll!
 
Johan Boding:
 
När vi var hemma hos Sam så visade det sig att mina kollegor hade varit och köpt en examenspresent till mig som jag fick nu eftersom de inte kunde komma när jag hade min examensfest. Det jag fick var en upplevelse från Live it, det jag ska få testa på är Zorbing, här kan du läsa mer om det. Så gulliga de är!
 
Hur som helst, någon som känner sig manad att följa med?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela