Sara,

Tiger's modevisning på Mercedes-Benz Fashion Week

Publicerad 2012-08-30 13:32:00 i Sommar<3,

Vad kul vi hade igår! Först gick vi runt och strosade bland butikerna på Biblioteksgatan, vi gick där och drömde om att ha råd med kläderna, blev sminkade och var med i lite tävlingar. Vid 8 började insläppet till Tiger´s modevisning på Norrmalmstorg, alltså där sponsorerna fick komma. Som tur var kom det inte så många sponsorer och de släppte in oss "vanliga" människor på restplatserna. Så coolt! På stolen stod en vattenflaska och en goodiebag med massor av fina saker i. Rengöringskräm, foundation, hårolja, nagellack, mascara, hårspray mm.
 
Modevisningen var bra, det fanns massor av fina kläder och man fick verkligen en sommarkänsla (det var ju Vår/Sommar-kollektionen vi såg). Ett tips som jag ska hålla mig till är att köpa kavajer, de är snygga och funkar både i höst och i vår och i alla tider. Ett perfekt val, nu måste jag börja leta efter det ultimata, ni vet den snygga kavajen men som känns som om man har en tröja på sig bara. Snälla kom till mig!
 
 
Tiger of Sweden - modevisningen för Vår/Sommar-kollektionen // Reserverad plats på "front row"
Det självklara plagget - Kavajen!!! // Fashion Night's goodiebag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela