Sara,

29 januari 2011

Publicerad 2011-01-29 17:00:43 i Vinter <3,

Denna helg fyller Tom 20 år, därför kommer jag inte vara så delaktig men efter helgen så kommer jag förmodligen lägga upp kort som jag hoppas på att jag kommer ta under helgen. Jag har börjat bli ganska dålig på att ta kort nämligen.

Just nu håller jag på att sminka mig innan Tom kommer och hämtar mig, sedan bär det av till honom och så får vi se vad kvällen leder till. Älsklingen kom till mig halv 5 i morse för att sova efter att han varit ute i Stockholm, alltid mysigt att sova bredvid honom.

Hm, undra när han kommer hit för att hämta mig? Aja, back to the make up, vi hörs efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela