Sara,

29 november 2010

Publicerad 2010-11-29 11:43:38 i Höst <3,

Sitter i skolan och ska snart åka hem. Jag har varit på gruppvägledning och det kändes riktigt skönt. Nu ska jag släppa biämne-hysterin och bara chilla ett tag. Koncentrera mig på annat och i januari ska jag börja koncentrera mig på det igen. Det gäller att känna efter nu vad som känns rätt.

Nu gäller det att plugga, plugga och åter plugga. Har en del sidor kvar att läsa eftersom jag inte läste något igår. Var hemma hos älsklingen istället och tittade på Eurotrip. En ganska rolig film faktiskt.

Men nu är det tåget som väntar, måste hinna med det så jag kommer hem i lagom tid. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela