Sara,

Ännu en tråkig pluggdag!

Publicerad 2010-03-29 15:57:13 i Skola,

Hejsan!
Idag slutade jag tidigare än vad jag brukar göra på måndagar. Provet jag hade idag gick bra, jag fick VG- och jag hade inte ens pluggat. Jag skulle plugga till det igår, men jag somnade istället.

I helgen var jag ju med älsklingen och det slutade med att jag sov där. Vi fick plats i hans lilla säng (det har nu visas sig att jag också har en 90 säng) och det var jättemysigt och jag sov riktigt bra där! Sedan på söndagen åkte vi och köpte en ny säng till honom, en 120 säng och den var gigantiskt i jämförelse! Ser fram emot att sova i den, eller egentligen bara att sova med honom<3
Det var bara så sjukt härligt!



Idag har jag varit duktig och satt igång med mitt projektarbete, jag har gjort klart teoridelen. Ikväll kommer det bli att plugga matte till provet på onsdag (notis till mig själv) och sedan blir det att läsa Animal Farm till sömns. Jag har kommit på att jag behöver massa saker för att underlätta och göra pluggandet roligt, saker som post-it i olika färger, överstrykningspennor i olika färger mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela