Sara,

100 saker att göra innan man dör

Publicerad 2010-12-30 17:17:33 i Vinter <3,

Satt och klicka runt på Facebook och där hittade jag en lista som hette "100 saker att göra innan man dör". Det var ganska mycket orealistiska saker men en del saker ska jag sträva efter. Vissa saker hade jag till och med redan gjort.

3) Vinn ett pris eller en trofé
Bästa prestation på gymnasiet? Nuss Äldre Medalj?

9) Lär dig ett instrument, till slut
Jag kunde spela gitarr förut

13) Träffa någon som heter precis som du.
Men ja, det har ju hänt att man har träffat folk som heter Sara, till och med Sara Jansson.

37) Gör upp en eld utan tändstickor
Done, man har väl gått på Scouterna!

66) Var med i en flash mob
Yes box, på J.A.M Dansstudio

75) Skaffa en tatuering eller piercing
Piercing i naveln är införskaffad


Ganska roligt att ha något att sträva efter som "Simma med någon av dessa djur: Haj, Delfin, Tropisk fisk, Val" eller att "Kasta en pil på en karta och åka dit pilen hamnade".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela