Sara,

30/10-09

Publicerad 2009-10-30 22:31:56 i Musik/Dans/Film,

God kväll!
Tänkte skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig. Ska upp tidigt i morgon eller ja, innan nio i alla fall. Mitt rum är i toppform och i morgon kommer ju släkten för att fira. Det ska bli kul då vi endast träffar släkten cirka 3 gånger per år och det är vid just födelsedagarna. För er som inte vet det så fyller jag år på måndag. Sisådär lagom med första dagen efter lovet. Perfekt.
Det blir i alla fall att jag ska fira med hockey och då får SSK vinna! Vilken dålig födelsedagspresent annars liksom.

Tänkte göra lösnaglar och skulle testa min nya nail art. Problemet är bara att jag saknar tillbehören (ska inhandlas) och lösnaglarna visade sig vara tipnaglar (sådana som man sätter på för att förlänga naglarna) så jag satt 1½ timme och filade ner 10 stycken så att de numer passar mig. Blev grymt trött efter filningen så att måla dem och klippa dem orkade jag inte. Det får bli en annan gång helt enkelt, kanske till nästa helg.


LUV YA

Sean Kingston - Face Drop
(har låten i hjärnan, måste få ur den på något sätt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela