Sara,

2009 års lista

Publicerad 2009-12-31 01:22:46 i Crazy stuff,

Jag lovade ju listan i morgon, och nu är det ju tekniskt sätt i morgon eftersom klockan har slagit 12. Kan inte sova, men efter detta inlägg ska jag nog tvinga mig själv till sömns. I morgon ska det ju firas in, det nya året!


Här kommer i alla fall listan för er som orkar läsa!

Årets bästa grupp:
The Black Eyed Peas


Årets bästa manliga solo artist:
Pitbull eller Sean Kingston


Årets bästa låt:
I gotta feeling – The Black Eyed Peas


Årets bästa dryck:
Tequila


Årets bästa godis:
Vet inte, har inte ätit så jättemycket godis. Men frukt är väl godis så typ hallon eller jordgubbar är gott


Årets bästa TV-program:
One Tree Hill & How I met your mother


Årets bästa kompis:
Alla som har stöttat mig och gjort min vardag bättre och roligare


Årets bästa sommarminne:
England besöket, London och Colchester


Årets äckel:
De på krogen som tror att de är jättesnygga och som tror att alla vill ha dem och därför ger det dem rätt till att tafsa. Usch säger jag bara


Årets bästa film:
This is it – Michael Jackson filmen


Årets snyggaste skor:
Mina klackskor i somras eller höga stövlar


Årets bästa julklapp:
Ipod nano


Årets skummaste skratt:
-


Årets skummaste:
Alla människor som vet vem jag är, trots att jag aldrig sett dem förut


Årets snyggaste kille:
Kan inte komma på någon, men jag får säga Johnny Depp som Capten Jack Sparrow


Årets snyggaste tjej:
Blake Lively och Audrina Patridge


Årets bästa konsert:
Jag tror inte jag har varit på någon, måste bli ändring på det inför 2010


Årets fjortis:
-


Årets strumpor:
Jag har blivit oerhört förtjust i stay ups. Köpte ett par nu i mellandagsrean ska testa dem så fort jag får chans och det är väl typ strumpor? Ingår ju i kategorin STRUMPbyxor

Årets sexigaste:
-


Årets kram:
De som jag får när jag kommer till badet av mina gamla simmare, de värmer verkligen


Årets lärare:
Det får nog bli min datalärare Jari


Årets min:
När Anna fick reda på att hon hade fått G på ett prov, hon var överlycklig, hennes min då är oförglömlig!


Årets sötaste:
Mina små söta simmare


Årets galnaste:
97- och 98-killarna i badhuset. Vet inte riktigt hur de kommer på sina idéer men de är i alla fall inte riktigt kloka ibland. Måste erkänna att jag gillade det lite när de bar mig i Hallstahammar, haha ^^ trots att jag var livrädd!


Årets tidning:
Elle, Sofies mode eller Cosmopolitan


Årets fest:
Natashas, härlig musik, härliga människor och underbar kväll


Årets bus:
99-tjejerna i Hallstahammar


Årets kortaste:
Mötet med min chef som varade i cirka 10 minuter.


Årets klantigaste:
Det måste nog bli jag, men jag kan inte riktigt komma på vad. Men mina vänner kommer säkert på något


Årets snyggaste mössa:
Min vita mössa


Årets fulaste klädmärke:
Kan man verkligen hitta ett fult klädmärke? Jag menar man tittar ju aldrig efter fula kläder, hur ska man veta att de finns?


Årets bästa inköp:
Mina jeans


Årets godaste mat:
All mat som jag lagar!


Årets skummaste lektioner:
Naturkunskap och Kemi, de är verkligen skumma!


Årets tuffaste:
Rix Morron Zoo!


Årets snyggaste jacka:
Kenzas egna designade skinnjacka, jag vill ha en likadan


Årets frisyr:
Mest omtalade är nog Rihannas men jag gillar Vanessa och Serina’s hår i Gossip Girl

 

Årets födelsedag:
MIN! Vem svarar någon annans? Jag hade det otroligt kul!


Årets bästa affärsklipp:
Klipp? Typ tv-klipp? Jag gillar ICA-reklamen! Den var grym i år.


Årets tabbe:
Hon som började prata med Joline (?) om Sara Sjöströms världsrekord, den intervjun är något man kommer ihåg. Sen pratade visserligen Sara om Joline sedan.


Årets resa:
Teneriffa<3


Årets största händelse:
Jag tog mitt körkort


Årets sämsta händelse:
Den ekonomiska krisen som drabbade de flesta och anklagelserna mot The Pirate Bay. Sen svininfluensan som blev överreklamerad och skrämde livet ur de flesta.

 

Årets sämsta låt:
Caroline Af Ugglas – Snälla Snälla, jag tål bara inte hennes scenuppträdande


Årets sämsta människa:
Jag tycker att det är taskigt att utse en ”sämsta människa”, de är emot mina principer därför tänker jag inte göra det.

 

Årets blogg:

Kenza & Foki, de enda bloggarna jag läser dagligen

 

Årets citat:

Av min mamma när vi har på Topphälsa och The Body Shops frukost. Chefredaktören kommer fram och frågar om vi är prenumeranter och mamma säger att hon är det. Sedan kommer kommentaren ”Jobbar du på Topphälsa?” från min mamma

 

Årets bästa bok:

”Remember me” av Sophie Kinsella, jag har inte läst så många i år så får välja en av de jag har läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela