Sara,

Summer of 08

Publicerad 2008-07-28 20:36:42 i Allmänt,

Hejsan,
Var i Örebro förra veckan, var väldigt skönt att komma bort från Södertälje och alla andra saker som håller min hjärna i gång och vara med mina föräldrar och ha de skönt. Var på Rix Fm och såg bland annat Ola, Marie Picasso och Brolle. Bilder finns på min bilddagbok (saraa91).

Var på Radön också i Lördags med Emma och hennes familj, var grymt skönt. Det är så fint där och så skönt att bara sola och bada och åka båt såklart ... Kul att ta igen lite med Emma också, hinner inte träffa henne så ofta som jag hade önskat. Har faktiskt träffat en hel del vänner den här sommarn, eller så ska jag träffa folk också. Tycker om detta sommarlov.

Bio och film är en måste sak på sommaren, speciellt eftersom det går så bra filmer precis på sommarn. Har sett en hel del nya filmer; Hancock, Narnia, Step up 2, Kung fu panda, Sex and the city och Mamma Mia. Ska se 27 dresses när jag har skrivit klart det här inlägget.

I morgon ska jag träffa Elin och åka och bada. Sen blir det Allsång på Skansen.. var länge sen jag var där. Undra vad det är för artister. Någon som vet?

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela