Sara,

7 februari

Publicerad 2008-02-07 14:59:12 i Allmänt,

Okej, dagen började dåligt. Mamma stressade mig så att hann med halv 8 bussen vilket innebar att jag var i skolan tjugo i 8.. när jag börjar tjugo över. Det var ett helvete.

men men fan jag älskar den här låten så enormt. har lyssnar på den hela dagen...

A drop in the ocean - Ron Pope

"A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
Its like wishing for rain as i stand in the desert
But i'm holding you closer than most,
Cause you are my heaven."


Haha, fan jag började tänka på en sak i måndags som rebecka sa, haha ^^ vi har samma humor.. fan det gick inte att läsa texten på programmeringen utan att skratta..

"På samma sätt som vi kan definiera och tilldela en vanlig variabel i en sats, kan vi initiera ett fält. Satsen definierar och tilldelar ett fält sex värden. Taler 6 mellan hakparenteserna kan utelämmas. Kompilatorn hittar sex värden och anpassar fältet storlek till det. Fältets storlek måste dock alltid låsas vid definitionen och denna storlek kan inte ändras. Om man vid kodningen inte vet hur stort fält man behöver kan man välja en storlek som säkert räcker för ändamålet"

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2008-02-23 18:24:39

mkt satser i programmering xP tur att ni inte hade våran lärare, han var helt störd ._.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela