Sara,

Julhelgen

Publicerad 2013-12-28 20:23:17 i Vinter <3,

Så var julen över för denna gången. Det var en bra jul med trevligt sällskap. Julafton började med en jättemysig brunch hemma hos syrran och sedan var det fika uppe hos mig för att sedan se på Kalle  Anka. Efter Kalle blev det mat och sedan paketöppning.

Jag fick det jag önskade mig (!) och jag kände mig även riktigt nöjd med de julklappar jag hade köpt till alla andra. Sedan på kvällen tittade vi på film, The Holiday, så mysig!


Juldagen var det såklart utgång som gällde, blev att vi drog till Torekällberget. Jösses, vad mycket folk det var! Men riktigt kul med dans, prat och mera dans med vännerna!

Sara, jag och Sara på berget:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela