Sara,

Shoppingen från Göteborg

Publicerad 2012-11-13 18:22:00 i Höst <3,

När vi var i Göteborg så nämnde jag ju att det blev en hel del shopping. Det blev det verkligen. Vi började när vi kom ner att åka till Haga, man kan säga att det är lite som Gamla Stan i Stockholm, fullt med inredningsaffärer. Vi började på Haga Hem där det blev att jag köpte ett jättefint hjärta att ha hängandes i fönstret, detta hjärta köpte även Anna och Mamma (och för att göra Anna nöjd, det var hon som hittade det först). Efter Haga Hem gick vi in i en te-butik som låg mittemot. Där köpte jag en tesil som man kan ha till rooibos-te. Åh, vad jag älskar denna!!
 
På väg tillbaka till hotellet så gick vi förbi Lagerhaus där jag köpte siffror till adventsljus. Ni vet, det står 1,2,3,4 på de och man kan sätta dem på vilka ljus som helst. Känns toppenbra tycker jag själv. Nu måste jag bara hitta en ljusstake som man kan ha adventsljusen på! När vi nästan var framme vid hotellet så bestämde jag och Anna för att gå in på Chili, där hittade jag en klänning som jag tycker passar perfekt till Gala-kvällen på Kap Verde, men jag tänkte även ha den på lördag när jag ska ha födelsedagsfest.
 
Dagen efter (på lördagen) så gick jag mest runt i Nordstan och det blev ett par strumpbyxor, en blå T-shirt från MQ och en leopardmönstrad blus från VILA. Känner mig riktigt nöjd över min fantastiska shoppinghelg i Göteborg, dock känner nog inte plånboken detsamma men men.
 
Collage över min shopping:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela