Sara,

VIP-shopping!

Publicerad 2011-09-30 12:57:53 i Höst <3,

Nu har jag kommit hem efter VIP-shoppingen på H&M. Det var jättetrevligt, även om jag var riktigt trött. Men efter två koppar kaffe från Espresso House (det var de som sponsrade frukosten) så är jag mycket piggare. Det blev en hel del kläder och även lite kosmetika. (Halsduk, linne, t-shirt, kjol, nagellack och eyeliner)

I morse när vi kom till tåget stod Coop Konsum Folkparken och delade ut goodiebags. Gissa om jag blev glad! I påsen fanns det frukost - en macka, en banan, en juice och tuggummin.


Efter shoppingen på H&M gick jag först till KPMG för att äta upp min frukost från Coop och sedan gick jag vidare till Café Avenyn för att ta en smoothie och vänta tills affärerna öppnade. Jag hade några till ärenden att göra, åt både mamma och Anna och mig själv innan jag kunde åka hem. Det resulterade i en Hallonarom - som man har i bakverk, smarta lås till min piercing och en guldig ögonskugga från L'oreal. Mycket shopping och mycket kassar blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela