Sara,

Off to New York City!

Publicerad 2011-12-26 06:30:00 i Vinter <3,

Just nu, sitter jag på ett flygplan för att bege mig till New York, mina drömmars stad. Först är det en kort flygresa ner till Köpenhamn för att mellanlanda innan vi sätter oss på flyget till Newak och New York. Jag kommer vara borta en vecka så det kommer definitivt inte bli någon uppdateringen då.

Lite av sakerna vi planerar att göra:
  • Shoppa!
  • TV & Film -busstur runt Manhattan
  • Åka Staten Iland-färjan runt Frihetsgudinnan
  • Åka "Yellow taxi"
  • Empire State Building
  • Madame Tussauds
  • Fira Nyår

 

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2011-12-26 16:25:10

Vi önskar dig en Fantastisk vecka i New York! Kramar Mamma och Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela