Sara,

YEY

Publicerad 2009-08-30 18:36:32 i Allmänt,

Dataprov B är klar, fixade det med totalt 63 poäng av 70. Great! Nu har jag bara prov C kvar tills i morgon och jag fattar inte ens första frågan, suck! Aja men mer än 50 poäng borde jag fixa till slut.
Igår var jag i Västerås på min kusins 21 årsdag, var väl lite småtråkigt då vi typ bara träffar våra kusiner på just födelsedagar och inte annars. Var sedan hos min mormor och såg på Blood Diamond, grym film, verkligen sevärd! Kom på att jag hade sett slutet sedan, men men. Sov till klockan 11 idag när min mamma och pappa kom och hämtade mig, gud vad trött jag var, sov typ 12 timmar i natt, orkar seriöst inte med skolan i morgon och gå upp klockan 8, min kropp kommer döda mig, och sen ska jag jobba direkt efter skolan också. Inte alls jobbigt. Haha

Men nu ska jag gå och roa mig mer på msn, vi hörs..


LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela