Sara,

3 maj

Publicerad 2008-05-03 15:57:16 i Allmänt,

LOV, äntligen det är så jävla skönt. Att få sova ut och ja, bara ta det lugnt.
Fick tillbaka mitt fysik prov innan lovet, VG :) så jävla stolt .. Men men, måste plugga lite på lovet eftersom de har lagt matte prov direkt efter. Men jag klarar mig, matte är inte så svårt egentligen.

VALBORG
Dagen började med att jag gymmade klockan 7 på morgonen, stressade till skolan, och började läsa en riktigt bra bok enligt mig, Systrar i jeans 2. Sen fortsatte dagen som vanligt. Slutade dock klockan 3 istället för halv 5 för att det var valborg :) Åkte då till vagnhärad, satt på bussen i 50 minuter men det var det värt för jag fick träffa älsk<3 sov där och ja, inte så mycket mer hände :P

Palla skriva mer när ändå ingen läser och jag skriver ointressanta saker, men jag saknar dig älsk<3

MOSHPIT OPEN 17 MAJ

Kommentarer

Postat av: natasha

Publicerad 2008-05-04 13:33:21

jag läser :D o systrar i jeans böckerna är jättebra :) puss

Postat av: Kim

Publicerad 2008-05-05 22:43:00

du skriver korta bra intressanta saker :) :D

förlåt att de kanske itne blev så spännande bara på valborg, men ja hade grymt mysigt iaf :)

saknar dig med, som fan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela