Sara,

Hurtis vecka...

Publicerad 2008-07-31 20:53:29 i Allmänt,

Tjenare,
Denna vecka har varit minst sagt en hurtig vecka för min del, den började i Tisdags med att jag cykla ut till Tullan med Viktor och Elin och såklart tillbaka. Sen åkte vi upp till allsång och gick från centralen till skansen och tillbaka pga. att tim och daniel tyckte man var lat att ta bussen. Min ursäkt om bussarna fungerade inte hos dem. Sen i Onsdags var jag i Stockholm igen denna gång med Mamma och Pappa och gick från Stockholm Central till Stockholm Södra. Det var jobbigt då det var grymt varmt ute. Men jag åt Kina mat och hittade finaste väskan inne på Skrapan på Söder. Den kostade bara 250 kronor och det är en Friis & Company väska. Det är nice. Bilder finns längst ner i inlägget.
Men i alla fall, min hurtis vecka höll i sig idag också då jag cyklade till Emma och hjälpte henne med lite klädesproblem, och sedan cyklade jag hem för att packa mina träningskläder (ja, du läste rätt) för att cykla till My och sedan till badhuset och gymma. Gjorde mag-, höft-, lår- och ryggövningar. Sedan cyklade jag hem och var ungefär lika svettig igen som jag var efter gympasset.

Det är grymt varmt ute nuförtiden, inte för att jag klagar. Men jag orkar inte vara ute och sola. Kunde ha varit mycket brunare än vad jag är :/ men men, folk klagar alltid på vädret. Så nu ska jag vara tyst och hm, tänka ut lite saker inför London.

LUV YA

friis & company väska
Väskan kommer från Cozmima på Skrapan, men det är ingen idé att du går dit för att köpa en likadan då jag fick den sista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela