Sara,

31 januari

Publicerad 2008-01-31 21:54:10 i Allmänt,

Ville bara påpeka, allt det där jag skrev igår har ingen som helst påverkan på mig just nu, eller jo det sista jag skrev.
Har aldrig mått bättre, har precis varit på SSK-MORA och SSK vann 3-2 i sudden och äntligen kanske det blir slutspel. Hoppas hoppas hoppas. Jag simmade idag också gick finemang och jag hann faktiskt 1500 på 45 minuter. Kändes skönt + jag fick beröm av två gubbar som tyckte jag simmade bra. Skolan gick också bra, tror jag.. jag var i alla fall på bra humör efter som *han* var där... och vi har börjat få underskrifter på protestlistan, fan vad lessen jag kommer bli om det inte funkar.. men men, ja ska inte tänka så.. utan idag ska bara vara en toppen dag :)

Puss och kram

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela