Sara,

"Fly on the wings of love"...

Publicerad 2008-12-05 17:59:31 i Allmänt,

Jag hatar killar som skryter. Det spelar ingen roll om vad de skryter om, bara att de gör det. Jag fattar inte hur man orkar, kan inte någon snäll människa berätta det för mig? Finns hur många som helst som skryter om hur många tjejer de har haft, hur fulla de har varit eller hur grymt populära de är. Helt i onödan, för de dem inte fattar är att för varje gång de skryter förlorar dem min syn att se dem på. Vem vill till exempel ha en kille som skryter om sådana saker? Inte jag i alla fall, säkert därför jag alltid faller för de killar som är lite mer blyga, inte syns lika mycket. Sådana killar som behöver skryta för sina polare för att tro att de är coola. Sen finns det mer saker som gör det dock svårare att prata med sådana killar som jag jämt faller för. Vad kan man egentligen prata om? Jag vet att jag är väldigt lätt att prata med eftersom jag har en tendens att börja prata på om mig själv, men hur går man fram till en kille som man är intresserad av och aldrig pratat med tidigare? Ska man bara gå fram säga Hej? Vad ska man prata om sedan liksom? Vad dem gör? Dum fråga, de pratar ju med dig. Suck, jag blir bara så irriterad på mig själv. Jag vet inte hur länge jag har pratat om en viss kille till mina kompisar nu, men jag gör inget åt saken. Jag blir som förstelnad när han kommer i närheten, kan inte få ur mig ett ord. Får på något sätt försöka komma på en lösning men vet inte hur! En till sak jag hatar med killar är när snackar skit om en bakom ens rygg. Inte för att personen jag syftar på direkt pratar med mig, men när han gör det så märker jag inte på honom att han inte gillar mig. Däremot får jag höra från andra att han hatar mig, att han kallar mig fula saker och får veta hur han egentligen ser på mig. Hur kommer det sig att killar inte kan bete sig likadant mot tjejer som mot killar? Jag begär inte att man ska vara snäll mot mig vanligtvis. Däremot begär jag att man inte ska ändra sig bara för att man pratar med mig. Gillar man inte en person så gör man det inte, då ska man inte låtsas att man gör det när polarna är borta. Ni anar inte hur grymt trött jag är på sådana killar. Nej nu måste jag sluta skriva innan jag blir riktigt irriterad.
Nu ska jag ner på stan och köpa lite julklappar förhoppningsvis och sedan dansa.

LUV YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela