Sara,

20 augusti

Publicerad 2008-08-20 16:47:49 i Allmänt,

Hm, sitter här och gör ingenting igen. Har haft lite halvt fullt upp de två sista veckorna innan skolan började i måndags. Jag var i London vilket var väldigt kul, träffade lite kompisar och åkte till min mormor. Har heller inte riktigt orkat skriva på ett tag, men nu gör jag det så hoppas ni blir glada. Började skolan i måndags med ett simpelt upprop och spanade in de nya ettorna, haha ^^. Sen igår började våra lektioner som vanligt eller ja, de individuella valen lektionerna med andra ord. Först på förmiddagen fick jag svara på frågor om programmering och spel. Lite halv trist men det dög väl. På eftermiddagen fick vi i alla fall börja programmera och jag fick en gubbe (som jag gjorde själv med lite hjälp av Jim) att förflytta sig över skärmen. Har kommit på vad jag vill göra för spel också. Det ska vara typ som pacman men det ska finnas med en prinsessa som ska räddas av en prins och spökerna i pacman ska vara drakar. Eller något sådant. Dock kommer typ allt vara små bollar eller något. Idag däremot har jag inte gjort någonting, var ledig från skolan så det mest ansträngande saken jag har gjort idag var antingen att åka till affären eller att skriva det här inlägget. Usch det låter verkligen inte bra. Men i morgon ska man till skolan igen för att sedan vara ledig på fredagen.. haha :) fast då ska jag baka, städa :/, dansa och sen på fest.. Blä min helg är typ helt uppbokad. Men det händer ingenting nästa vecka.. någon som har lust att göra något??


LUV YA

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2008-08-20 17:44:55

verkar skönt att börja skolan igen :) jag saknar den måste ja säga :/



ja hoppas ditt spel går som smort, ha de bra! :)

Postat av: Jim

Publicerad 2008-08-21 15:57:46

Haha första gången man läsar dig blogg. Så klart man kan göra något nästa vecka du har ju inte sett min hund :(

Postat av: natasha

Publicerad 2008-08-26 16:43:48

vad ska du baka för något ? (: :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela