Sara,

Fifty Shades of Grey

Publicerad 2013-11-08 11:45:35 i H�st <3,

I onsdags kom Kappahl ut med deras nya kollektion som varit ett samarbete med Fifty Shades of Grey-författaren. Jag läste några kommentarer på Facebook om vad folk tyckte och det var lite splittrade åsikter. Några tyckte att det var smaklöst och hemskt medan andra tycker att det är vackra. Lite roligt att se vad folk tycker och man ser ju att det är en generationsfråga.
 
Själv tycker jag att kollektionen är jättefin men lite för dyr för min smak. De finaste plaggen var det röda nattlinnet och svarta morgonrocken men alldeles för dyrt enligt min smak. Men det kan nog bli några trosor möjligtvis. Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela