Sara,

As far as we can go-tour

Publicerad 2013-11-16 10:16:13 i H�st <3,

Gårdagens spelning var riktigt bra. The Maddigans från Kanada var med och var väl egentligen huvudattraktionen men spelade som band nummer 2 för sista bandet var våra vänner One Week Gone. Musiken var bra, det var riktigt bra drag i det hela.
 
The Maddigans:
 
One Week Gone:
 
Idag är det inte lika bra dock, jag har fått nackspärr och ikväll är det ju Bastille i Fryshuset. Typiskt! Jag bestämde mig i alla fall för att skippa gymmet idag och istället åka hem, äta och ha en värmekudde på nacken. Måste ju kunna dansa och ha kul ikväll!
 
Suck, har börjat störa mig riktigt mycket på kvalitén på bilderna, jag måste helt enkelt hitta min kamera! Vart kan jag ha lagt den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela