Sara,

In the zone

Publicerad 2013-12-12 12:03:10 i Vinter <3,

Åh, denna vecka har inte varit kul! Jag har varit/är förkyld. Täppt (men det har börjat släppa nu) som tusan så jag har inte velat träna. I måndags och tisdags var det till och med så illa att jag saknade aptiten! Usch.
 
Hur som helst, jag saknar att träna nu. Helt sjukt att man kan sakna något som man fick tvinga sig till att göra för bara ett halvår sen.  Varje dag så tänker jag ut något jag ska göra till nästa träningspass, jag är inne på ett benpass (vilket är konstigt då jag avskyr benpass) men men. Har tänkt ut ett par övningar nu och längtar tills jag kan köra det.
 
Hittade den här bilden för ett tag sedan och den känns så som jag. Jag älskar denna känsla:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela