Sara,

2 augusti

Publicerad 2010-08-02 15:56:02 i Good things,

Ny månad och ny tag.
Denna månad är det mycket som händer, fixa klart i källaren, flytta systern till Göteborg, åka till Kreta på semester, börja skolan, kick off på jobbet och sedan säkert massa andra saker som jag inte kommer på nu.

Idag känner jag mig helt död i kroppen, jag tror att allt som vi har varit med om har bestämt sig för att komma. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske om jag orka titta på någon film som jag har på datorn eller på dvd. Jag har ju en hel del filmer/tv-serier att titta ikapp.

Igår åkte Tom till Eskilstuna igen, jag kommer sakna honom tills han kommer hem igen men då ska jag åka bort. Suck, jag trodde inte att det skulle vara så himla jobbigt att vara ifrån honom. Tänk vad fel man kan ha.

Nu är det i alla fall sängen som gäller innan jag ska sortera alla kort. Jag var jättesöt som liten!

Dagens serie:

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2010-08-02 17:29:31

Du har varit jätteduktig med att jobba med vår källare och allt med den! Och du är fortfarande väldigt söt! Mamma o Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela