Sara,

Tjejträff i Stockholm

Publicerad 2014-01-05 13:46:59 i Vinter <3,

Igår träffade jag Sanja i Stockholm. Vi började med att shoppa lite, jag köpte de lila blommiga träningsbyxorna och båda linnena från förra inlägget och sedan en ögonmask till vårt Black & White-party nästa månad. Så snygg mask!

Efter shoppingturen gick vi och åt indisk mat i kungshallarna. Vi tog någon kycklingrätt och man fick nam-nam bröd. Supergott! Efter att ha suttit där ett tag och pratat så såg vi hur folk började leta bord så vi bestämde oss för att gå och fika på Starbucks istället. Där blev det en chailatte, mums.

Vi satt och pratade om lite allt möjligt och det var en toppendag! Så kul att träffas.

Bilder:

Min outfit bestod av en t-shirt jag köpte i Barcelona och ett Blair-inspirerat diadem och såklart ett par jeans. Jösses vad folk tittade på mig på tåget. Säkert för att jag var så snygg med mitt diadem 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela