Sara,

Massvis av beställningar

Publicerad 2014-01-12 12:43:19 i Vinter <3,

Igår var jag och Elin hos Sara och planerade inför vårt Black & White-party som vi ska ha nästa månad. Vi beställde lite saker från Internet så nu har jag massa paket att invänta. Dels från partytajm.se och från billigaballonger.se. Sedan beställde vi även proteinbars (jag vill ha det som måltidsersättning när jag inte har lunch på jobbet) från fitnessguru. Jag hoppas att de är goda, jag beställde en i varje smak för att testa mig fram.
 
Idag är det jobb igen som gäller, bjuder på en bild av vad min lunch blir idag:

Det här med laktosfritt går ganska bra, jag tycker själva att mina finnar jag blivit mycket bättre bara på den här veckan och sedan har jag hittat en hel del saker som är riktigt goda. Bland annat grekisk yoghurt med smak av persika. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela