Sara,

På önskelistan:

Publicerad 2013-09-03 13:55:00 i Höst <3,

Isabella Lövengrip och Pingis Hadenius kommer i morgon ut med en bok som har hamnat längst upp på min önskelista. Boken heter "Economista : ta makten över din ekonomi och få ett roligare liv" och handlar om just hur man kan ta kontroll över min privatekonomi utan att behöva ha tråkigt.
 
bokus.com står det:
"Boken ger dig enkla och konkreta verktyg för att finansiera dina studier, göra bostadskarriär, välja rätt chef, maximera dina inkomster, investera och shoppa långsiktigt. Du får energi över till viktigare och roligare saker än att ligga sömnlös av ekonomisk stress. Och det bästa av allt: Alla kan bli en Economista!"
 
Låter toppen att ha en sån här bok nu i början av min jobbkarriär, visserligen har jag alltid (typ) haft en bra ekonomi men hur bra vore det inte att få en ännu bättre ekonomi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela