Sara,

Trosayran

Publicerad 2013-07-14 13:39:20 i Sommar<3,

Hej!
Igår åkte jag och Elin till Trosa för att träffa grabbarna och åka och bada och sedan grilla. Vi var vid Trosa Havsbad och det var riktigt fint där faktiskt, inte alls vad jag hade förväntat mig! Sen när vi skulle grilla bestämde jag och Elin oss för att göra en jordgubbstårta att bjuda grabbarna på. Tårtan blev i alla fall jättegod och det kändes verkligen som sommar.
 
På kvällen sedan drog vi på Trosayran vilket är typ som ett stort partytält fyllt med människor och bra musik :) Det var roligt och det blev en sen kväll. Som tur var, var jag nykter vilket gjorde att det inte var så jobbigt att gå upp efter bara 3½ timmes sömn. Haha, you only live once!
 
Den fantastiska tårtan som jag och Elin gjorde:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela