Sara,

Resultatet

Publicerad 2013-07-10 12:50:43 i Sommar<3,

Måste säga att jag inte direkt var särskilt duktig på förra veckans utmaning. Kände att jag inte hade tid att stretcha. Jag stretchade ordentligt efter träningen men de andra dagarna blev lidande, stretchade väl typ 15 minuter 2 dagar och resten av dagarna uteblev stretchningen helt.
 
Hur som helst, förra veckan kom jag i alla fall iväg och köpte ett 10-kort på badhuset. Så otroligt härligt att simma igen. Det blev 2500m, vilket var otroligt jobbigt men det blev lättare mot slutet. Ikväll blir det simning igen, får se hur långt det blir denna gång. Ska ta och skriva ihop ett pass snart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela