Sara,

Dan före dopparedagen

Publicerad 2013-12-23 19:31:56 i Vinter <3,

I morgon är det julafton! Känns jättekonstigt, är inte alls på "julafton"-humör eller vad  man ska säga. Känns som en vanlig dag i typ november. Ingen snö, inte kallt, bara mörkt. Sitter på jobbet och väntar på stängning, Södertälje Centrum har julöppet vilket innebär att vi stänger 20 istället för 19. Suck!
 
Ikväll väntar roligheter i alla fall. Jag ska till Riva som fyller år och det bjuds på mat, skratt och massa annat.
 
Igår var farmor över på gröt. Vi brukar alltid äta gröt någon dag innan julafton eftersom det ändå blir så mycket mat på julafton. Det är faktiskt ganska skönt att sprida ut allt! Jag bakade även pepparkakor igår och hann med ett snabbt träningspass. Kände mig lite som superwoman, lyckades hinna med allt jag vill göra och lite till!
 
Hur som helst, ska väl återgå till jobbet igen. Bjuder på en bild på mina hemgjorda pepparkakor:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela