Sara,

Vad hände?

Publicerad 2011-10-28 18:41:21 i Höst <3,

Hur blev jag en sådan tidsoptimist egentligen? Vet inte hur men jag måste erkänna att jag är galet effektiv ändå. Denna vecka har sett ut så här: (därav blev bloggen lidande)

Måndag

- Skola mellan 8-12
- Åkte förbi Tom för att kolla på hans nysprayade vägg
- Sätta ihop byrån, bordet, mattan och fixa soffan
- Titta lite på TV

Tisdag
- Sätta ihop tv-bänken
- Fixa stereon
- Börja inreda
- Hjälpa pappa med matrummet
- Börja städa mitt rum
- Byta gardiner

Onsdag
- Skola mellan 10-13
- Annas diplomering
- Äta på restaurang

Torsdag
- Storstäda klart mitt rum
- Skola mellan 13-16
- Åka till Jysk, Rusta och Plantagen för att inhandla det sista
- Sätta upp det vi inhandlade
- Träffa Emma

Fredag
- Städa toaletten
- Skola mellan 12-14
- Göra första delen av seminarieuppgiften
- Storhandla inför helgen
(- Invigning av övervåningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela