Sara,

26 november 2011

Publicerad 2011-11-26 15:10:23 i Höst <3,

Effektiv dag måste jag säga att denna dag har varit.
Vaknade klockan 04:00 i morse och körde mamma och pappa till Arlanda (eller jag körde hem bilen därifrån). Sedan gick jag och la mig igen för att sedan vakna halv 11 och göra "hotellfrukost" med nygräddat bröd, frukt, yoghurt och varm choklad. Mums!

Frukosten åt jag till ett avsnitt av Projekt Runway!


Efter det har jag städat, julpyntat, lyssnat på julmusik och bakat muffins. Just nu håller jag på att packa ner lite saker för ikväll ska jag och Anna ha New York-kväll. Vi ska äta god mat, se på film, planera och ladda inför New York.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela