Sara,

På tåget hem...

Publicerad 2011-02-28 13:41:50 i Resor,

... lite sent men jag tänkte bara berätta lite om den sista dagen i Göteborg, hemresan.
Vi började i Valhallabadet och var lite simtränare.

Anna:


En trött Sara:


Efter att ha varit där i ungefär en timme så tåg jag mina saker för att åka till centralstationen. Det var dags för att åka hem igen. Jag laddade upp rejält för en skön hemresa. En stor varm choklad, en mini-cupcake, en pain chocolat, en Mer och en macka. Självklart hade jag dator med mig för att se lite på The Big Bang Theory.

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2011-02-28 19:28:51

I <3 din hedder!

säg gärna vad du tycker om min! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela