Sara,

19 år!

Publicerad 2010-11-02 21:41:41 i Mys<3,

Dagen har varit bra, jag vaknade av att mamma och pappa (?) sjöng "Ja må hon leva". Sen fick jag öppna en massa presenter vilket var jättekul! Jag fick ett bland annat ett halsband och ipodladdare. Mer presenter väntar på lördag.

I övrigt har jag bara tentapluggat och sett alla grattis-kommentarer på facebook. Just nu är jag uppe i 74 stycken! Det är enormt, haha. Tänk vad alla är snälla och säger grattis när man fyller år. En perfekt födelsedag!

På kvällen såg vi SALT. Den var bra, ganska skum dock. Jag visste inte om jag tyckte hon var god eller ond. Det gick i våger nämligen. Till det åt jag lite Toffifee eftersom idag är en av de tre dagar som jag får äta godis. Idag, på lördag och på julafton. Mums!

Till lunch fick jag en fläskkarré-souvlaki från grekiska kolgrillen, det var supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela