Sara,

Sjukling

Publicerad 2010-05-06 12:23:13 i Allmänt,

Jag är sjuk! Typsikt! Jag som verkligen inte vill vara sjuk just nu. Jag stannade hemma från skolan för att vila och min hals känns faktiskt lite bättre idag. Jag gick och la mig vid kvart över 10 igår och låg klarvaken i sängen till klockan halv 1 innan jag gick upp tog en kopp te, läste lite i min nya bok och till slut somnade runt halv 2. När klockan ringde klockan 7 var jag ganska pigg men haslen mådde inte bra så jag fick lov att sjukanmäla mig.

Min fantastisk spännande dag. Eller hur?

Jag fick nya Cosmo nyss, pappa kom upp med den. Så min dåliga dag blev lite bättre tack vare Cosmo! Ska ta och läsa den nu, innan jag börjar med engelskan igen. Jag måste få upp humöret lite.

Ha det bra!

Haha, inte den Cosmo som jag menade men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela