Sara,

Första dagen på jobbet...

Publicerad 2010-06-28 19:41:26 i Work, Work,

... är numera avklarad. Det gick bra, fast det var lite jobbigt att stå upp hela tiden. Jag är inte riktigt gjord för det än. Efter jobbet åkte jag i väg till Siba med min syster för att hon skulle köpa en dator.

Nu sitter jag och för över saker från min andra dator till min externa för att sedan överföra saker från min externa till min nya dator! Lite så jobbigt och det tar ganska lång tid, men men.

Jag har inga foton att dela med mig idag, men ni får överleva med en reminder till mig själv.

Att ta med till jobbet i morgon:
  1. En egen mugg
  2. En vattenflaska
  3. Mat
  4. Sockerpiller eller någonting och gör mig lite mer alert i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela