Sara,

29 juni 2010

Publicerad 2010-06-29 18:15:24 i Work, Work,

Idag har jag genomfört min andra dag på jobbet. Känner mig inte alls lika trött som igår utan nästan pigg. Visst det vore härligt att sova, det är det alltid, men jag orkar faktiskt göra annat.

Idag har det hänt massa saker,
  1. Jag har varit hos Tandläkaren, det var en hemsk tanke. Nu är jag i alla fall helt klar för denna gång tror jag.
  2. Jag har börjat få koll på hur jag ska utföra mina arbetsuppgifter! Jippi!
  3. Jag har gjort hemgjord pizza, det var riktigt mumsigt. Det bästa med allt? Det blev över så jag har i morgon.
  4. Jag har kommit på bra saker att ha på arbetsrummet, ska ta och plocka fram det så jag inte glömmer det i morgon.
Nu ska jag nog ta min bok och sätta mig ute och läsa lite, samtidigt som jag njuter av det vackra sommarvädret!

Kommentarer

Postat av: Gudrun

Publicerad 2010-06-29 23:18:21

Du är verkligen "super" på att klara av tandläkaren! Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela