Sara,

3 dagar kvar...

Publicerad 2010-07-27 18:59:38 i Musik/Dans/Film,

... tills en månad semester!
Idag fick man veta att man hade kunnat få fortsätta jobba till mars om jag inte hade pluggat vidare. Så som man säger, allt löser sig!

Jag köpte två filmer igår, Baksmällan och View from the Top. Såg på Baksmällan igår med Pontus, den är otroligt bra! Inte sett den? Se den! En film jag skrattar utan tvekan till.

Förresten läste jag på aftonbladet idag att the Pirate Bay är på väg att stänga ner. Stackars! Inte för att jag laddar ner, men för de som faktiskt gör det. Riktigt trist faktiskt. Jag menar, så kul är det inte att köpa en hel skiva om man bara gillar tre låtar eller köpa en film som inte går att hyra om man inte vet om man kommer att gilla den.

Men till det possitiva igen, det är sol ute idag och det har varit riktigt varmt och skönt för en gångs skull på väldigt länge. Me love the summer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela