Sara,

4 augusti

Publicerad 2010-08-04 16:41:12 i Good things,

Nu är det inte långt kvar känns det som. Jag håller på att städa och snart ska jag tömma tvättkorgen och titta vad som behöver följa med till Kreta och bör tvättas. Vi har saker typ överallt och ja, det är lite jobbigt.

Dagens uppdrag: Växla in pengar inför Kreta. Åkte ner till stan med syster och gjorde det och letade ivrigt efter ett par leggins till henne. Till slut sa hon att hon hade tunna leggins hemma så det var inte akut!

Dagens pers: Att städa ur lådan under sängen så jag får plats med saker från källaren där. Inte kul eftersom jag inte har öppnat dem på hundra år, ni kan ju tänka er allt damm!

Dagens förhoppning: Jag ska till Emma senare ikväll, det ska bli skönt att koppla av lite med ansiktsmask och film. Superduperskönt!

Min jätteintressanta dag!
Snart landar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela