Sara,

Mösspåtagning

Publicerad 2010-04-29 20:39:23 i Student 2010,

I morgon är det mösspåtagning som gäller. Det ska bli kul eftersom detta är startskottet till studenten.
Dagen kommer börja med en 5-kamp i tältet för att sedan övergå till mösspåtagning i filmsalen tror jag att det var. Det ska i alla fall bli jättekul och efter det ska jag gå lite på stan och "visa upp mig"!

I morgon kommer även studiebidraget, vilket kommer innebära en kul kväll på krogen. Ska träffa älskligen och sova hos honom, det får jag inte glömma. Jag ska heller inte glömma att ta kort. Jag bara måste dokumentera allt som har med studenten att göra. Jag har faktiskt varit ganska bra på det hittils så i morgon ska det inte bli några undantag.

Morgondagens klädsel:
(Lite fint så där)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-30 02:29:58

Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela