Sara,

Just dance, spin that record babe!

Publicerad 2010-04-28 20:45:57 i Musik/Dans/Film,

Idag hade jag inte tänkt att skriva något, jag har varit på lite dåligt humör och varit småirriterad på olika människor. Men sen gick jag iväg till dansen och det är som jag har sagt många gånger obeskrivligt.
Nu är jag på bra humör igen och jag har haft det otroligt kul under 1½ timme (så länge håller lektionen på).

Roligaste ögonblicket: När Matilda spottade ut vattnet hon drack för att läraren sa att man inte fick dricka!

Roligaste dansen: Jag gillar alla, men speciellt slutet på Nolinga(?).

Den som skämde ut sig mest: Vår lärare skämmer alltid ut sig när hon börjar sjunga. Det går bara inte att koncentrera sig på dansen längre när hon har börjat sjunga.

Lektionens bästa: Jana kom in och berättade om att biljetterna till vår slutshow har släppts. Så en biljett kostar 100 kronor om du är över 15 och 50 kronor om du är under. Så det är bara att köpa på JAM's dansstudio nu!

Det blev i alla fall ett toppen humör till slut! Nu väntar Grey's Anatomy, jag ska se det live för första gången på väldigt länge!

Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara,

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela